2010. január 7., csütörtök

Hull a hó és hózik-zik-zik...

Lassan már egy napos a téma, de hát most jutottam csak gépközelbe.
Szóval havazott és havazott és csak havazott :)
A táj gyönyörű lett, a kedvem jó. Nekem igen, mert én ugyebár itthon vagyok Danival. Apa reggel elviszi Balát oviba, s délután mi megyünk érte.
Már Apáéknak sem volt könnyű a dolguk, de Ők még ki tudtak állni a garázsból, de Apa bő két óra alatt tette meg a 15 km-es távot a 10-es főúton a munkahelyéig. Alig volt szegénykém ideges. :( Próbáltam rábeszélni, hogy forduljon vissza, s majd dolgozik itthonról, Baláért meg elmegyünk szánkóval az oviba, de sajna volt egy tárgyalása is napközben, amiért kénytelen volt becsúszkálni a városba.
Úgyhogy maradtunk kettecskén Danival. A hó meg csak esett. A délutáni alvás idejére be kellett iktatnom egy hóhányást (nem lapátolást, mert a Jesszuskától kaptunk egy hóhányót/Bala nevezte el így a hómarót :) /, aminek most igen csak jó hasznát vesszük :) ). Röpke egy óra alatt kiástam magunkat, hogy el tudjunk indulni, ha Dani ébred. No azért a hóhányó nem önjáró, így azért így is megdolgoztatott a természet, de bevallom jól esett :) Babyőr a zsebemben fityegett, hogy halljam ha Dani ébredne. De nem. Jót durmolt közben az ágyikójában :)

Ilyen volt, ilyen lett:



Téli látképünk:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése