2010. június 30., szerda

"Anya! Te is kaptál egy csomagot?"

"Anya! Te is kaptál egy csomagot?" - lelkendezett ma Balám, amikor csengetett a postásunk reggel, s feltett a kerítés tetejére két pakkot. Balázs elsőre persze az Ő csomagjának látott neki, majd észrevette, hogy én is bontogatok valamit :). Rögtön ott hagyta a "tanyacsomagját", s átnyargalt hozzám a fenti felkiáltással :D és örvendezett, hogy nekik is van benne ajándék :)
A csomagom Cseverkétől jött a nyereményemmel, és meglepikkel :), amik pluszban simogatták lelkemet :) A könyv mellé kaptam egy csodás anyagot és a fiúk pikk-pakk kibontatták velem a csokit :). A könyvben kedves, nekem címzett üzenet is várt :).



Kedves Teca!
Nagyon-nagyon szépen köszönöm a könyvet, nagyon szép, s nem is hittem volna, hogy ilyen tartalmas, vaskos kiadvány :) Több kedvenc is akadt már benne, aminek nyomban neki tudnék állni :)
A plusz meglepikért meg plusz puszik így az éteren keresztül, fiaim nevében is!

2 megjegyzés:

  1. Úgy eltűntél, mint Kossuth a gödben... :)

    VálaszTörlés
  2. Mindenki örült a csomagnak!
    Kedves ez a Teca!
    Felraktam a cserép edényemet.
    Puszi én is Teca!

    VálaszTörlés